مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 18:302023-02-01اقتصادي

23 پروژه منابع طبیعی استان سمنان به بهره برداری می رسد


مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه دهه فجر سال جاری 23 طرح منابع طبیعی به بهره برداری می رسد، گفت: برای افتتاح این طرح ها 35 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر مرادی حقیقی غروب چهارشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر به میزبانی سالن شهید نقاشیان اداره کل منابع طبیعی سمنان ضمن بیان اینکه طی دهه فجر سال جاری 23 پروژه حوزه منابع طبیعی با اعتبار 35 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، ابراز داشت: از این تعداد 19 مورد آبخیزداری به وسعت 150 هزار هکتار و چهار طرح بیابان زدایی به وسعت هکتار 10 هزار هکتار را شامل می شود.

وی ضمن بیان اینکه 87 درصد از 70 میلیارد تومان اعتبارات ملی، استانی و سفر رییس جمهور به استان سمنان پیرامون منابع طبیعی تخصیص یافته است، افزود: این رقم 61 میلیارد و 300 میلیون تومان است که از قبل آن طرح هایی نظیر آبخیزداری، بیابان زدایی، جنگل کاری، حفاظت مراتع و غیره به انجام رسید.

مدیر کل منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه تاکنون 60 پروژه مکانیکی، بیومکانیکی و بیولوژیک آبخیزداری با هدف کنترل سیل در استان انجام شدند، ابراز داشت: 26 هزار مترمکعب بند سنگ و ملات، 82 هزارمترمکعب بند خاکی و 870 هکتار عملیات بیولوژیک در حوزه های آبخیز استان سمنان به اجرا درآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 پروژه منابع طبیعی استان سمنان به بهره برداری می رسد

23 پروژه منابع طبیعی استان سمنان به بهره برداری می رسد