مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 18:152023-02-01اقتصادي

انتقال بیش از 230 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کشور


مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ضمن تأکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی در فصل سرد سال، از انتقال بیش از 230 میلیارد مترمکعب گاز از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامعباس حسینی با تبریک فرارسیدن چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: شرکت انتقال گاز ایران مسئولیت حفظ، نگهداری، تعمیرات و راهبری 38 هزار و 580 کیلومتر خط لوله و 89 ایستگاه تقویت فشار گاز را بر عهده دارد که انجام به موقع تعمیرات خطوط و تأسیسات و آمادگی کامل آن ها پیش از زمان تعیین شده از سوی دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، از مهم ترین برنامه های عملیاتی بوده که بطور 100 درصدی انجام شده است.

وی با اشاره به انتقال 230 میلیارد مترمکعب گاز به شبکه انتقال گاز کشور، تصریح کرد: رکورد بیشترین انتقال روزانه گاز با 855 میلیون مترمکعب گاز در روز 8 بهمن ماه 1401 ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران درباره اقدام های انجام شده برای انتقال پایدار گاز در سال 1401، تصریح کرد: در تأسیسات تقویت فشار گاز تا پایان آذرماه بیش از 144 مورد از تعمیرات توربین/ الکترو/ انجین و کمپرسور گاز انجام و همه فعالیت های نگهداری و تعمیرات تأسیسات و خطوط لوله در نرم افزار IPCMMS ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال بیش از 230 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کشور

انتقال بیش از 230 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کشور