مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 18:102023-02-01سياسي

مکتب امام خمینی (ره) فضای جهانی در هزاره سوم را تغییر داد


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: در فرهنگ غربی بر ارزش های واقعی و انسانی غلبه شده و انسان در جوامع غربی تنهاست اما در فرهنگ اسلامی بر تحکیم بنیان خانواده و روابط عاشقانه و دوستانه بین همسران تاکید شده است.

- مکتب امام خمینی (ره) فضای جهانی در هزاره سوم را تغییر داد دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: در فرهنگ غربی بر ارزش های واقعی و انسانی غلبه شده و انسان در جوامع غربی تنهاست اما در فرهنگ اسلامی بر تحکیم بنیان خانواده و روابط عاشقانه و دوستانه بین همسران تاکید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در همایش حجاب و عفاف فاطمی که به همت اداره بانوان معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و اداره امور بانوان و خانواده استانداری کردستان برگزار شد؛ اظهار کرد: تنها مکتبی که موجب تغییر در فضای جهانی در هزاره سوم شد، مکتب امام خمینی (ره) بود و منشاء مکتب حاج قاسم سلیمانی از آن مکتب بود.

دبیرکل مجمع تقریب افزود: دنیا در مقابل این مکتب ساکت ننشسته و در مقابل این مکتب می خواهد مکتب لیبرالیسم غرب را گسترش دهد.

وی بیان کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی و مکتب لیبرالی و فردگرایانه غربی به سرکردگی آمریکا اکنون در مقابل هم قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب امام خمینی (ره) فضای جهانی در هزاره سوم را تغییر داد

مکتب امام خمینی (ره) فضای جهانی در هزاره سوم را تغییر داد