مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 17:502023-02-01سياسي

به خدای خودمان بازگردیم


برای بهبود اوضاع و کارآمدی نظام اسلامی در مرحله نخست باید به خدای خودمان برگردیم ، خدایی که تاویل پذیر نیست و هرگز اسیر مخلوقاتش نمی شود ، به مکتب پیامبر و امامان معصوم خودمان که در عین آسمانی بودن ، - زمینی هستند و حاکمیت شان با رای ، رضایت و مقبولیت مردم ، مشروعیت پیدا می کند و اجازه هیچگونه سوء استفاده و تحریف از خود به سوداگران ریاست و دلالان قدرت نمی دهند.

پایگاه خبری جماران: مرحوم شیخ علی صفایی حائری جمله کوتاهی دارد و می گوید؛ " ما به جای آن که رنگ خدا را گرفته باشیم ، به خدا رنگ زده ایم.

" ( عین صاد ، تربیت کودک ، ص 13 ) اما ای کاش به همین مقدار بسنده می کردیم که نکردیم ، بلکه بعضی از ماها که به جریان انحرافی تمایل داشتند پافراتر گذاشته و حتی برای خدا تعیین تکلیف نمودند و تحدیدش کردند و گفتند که " بدون احمدی نژاد هرگز به بهشت نمی رویم.

" اتفاقا امروز همین تفکر ، ریشه در اکثر مشکلات کشور ، مردم و ناکارآمدی نظام دارد ، چون رسوبات فکری اینها در لایه های گوناگون جامعه از جمله عرصه های مدیریتی و حاکمیتی نفوذ و حضور پیدا کرده و پیروانشان همچنان با جرات و جسارت و با زبانحال ادعای خدایی می کنند و هیچ حق ، حقوقی ، نظری و اراده ای برای مردم نمی پسندند و خیال می کنند قیم علی الاطلاق انسان ها هستند و مردم نیز عبد و نوکر حلقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خدای خودمان بازگردیم

به خدای خودمان بازگردیم