مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-01سياسي

سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی در بزرگداشت 2400 شهید نیشابور


نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی از سخنرانی محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت 2 هزار و 400 شهید شهرستان نیشابور با محوریت شهید مدافع حرم سردار محسن قاجاریان خبر داد.

- احسان ارکانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: هم زمان با سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محسن قاجاریان فرمانده تیپ 21 و بزرگداشت یاد و خاطره 2 هزار و 400 شهید نیشابور، فیروزه و زبرخان، رییس مجلس شورای اسلامی  به این شهرستان سفر می کند.

وی بابیان اینکه محمدباقر قالیباف سخنران این مراسم در 13 بهمن خواهد بود، افزود: این حضور به جز مراسم بزرگداشت برای مشکلات و معضلات کلان حوزه انتخابیه نیز بسیار مؤثر است زیرا می توان نگاه دقیق تری به مشکلات توسط رییس مجلس شورای اسلامی صورت گرفته و قسمتی از آن ها زودتر به نتیجه برسد.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه امروز جنگ تبلیغاتی دشمن یک جنگ ترکیبی و پیچیده شده است، تأکید کرد: با روش های سنتی نمی شود پاسخ شبهه افکنی دشمن و ضدانقلاب را داد.

منافقانی که در ذهن جوانان و مردم ما می خواهند شبهه و ابهام نسبت به انقلاب و نسبت به دستاوردهای 44 ساله انقلاب ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی در بزرگداشت 2400 شهید نیشابور

سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی در بزرگداشت 2400 شهید نیشابور