مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 17:152023-02-01سياسي

زمینه استقرار مرکز ناباروری و پیشگیری از سرطان در خراسان جنوبی فراهم است


نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی کشور در 11 استان مرکز ناباروری و پیشگیری از سرطان را فعال کرده و زمینه استقرار چنین مرکزی در خراسان جنوبی نیز فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سلمان اسحاقی امروز با بیان این مطلب در جلسه دیدار رییس جهاد دانشگاهی کشور با استاندار، افزود: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز به طور مستمر بر راه اندازی این مرکز نظارت دارد و نیاز به چنین مرکزی چند بار در این کمیسیون مطرح شده است.

وی عنوان کرد: موافقت با استقرار مرکز ناباروری و پیشگیری و درمان سرطان در استان خراسان جنوبی می تواند خبر بسیار خوشحال کننده ای برای مردم و دستاورد مهمی در سفر رییس جهاد دانشگاهی کشور به استان باشد.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سبقه علمی و دانشگاهی استاندار خراسان جنوبی موجب شده که پروژه ها در این دوره محکوم به شکست نشود و با رویکرد فعلی دولت، به نظرات کارشناسی و مشاوره دانشجویان و دانشگاهیان اهمیت زیادی داده می شود.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در خراسان جنوبی مغفول مانده، گفت: انتخاب مدیر جهاد دانشگاهی استان از جامعه دانشگاهیان نشان از توجه به موضوع علم دارد و از آنجایی که رییس جدید جهاد دانشگاهی به عنوان یک شخصیت پژوهش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه استقرار مرکز ناباروری و پیشگیری از سرطان در خراسان جنوبی فراهم است

زمینه استقرار مرکز ناباروری و پیشگیری از سرطان در خراسان جنوبی فراهم است