مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-01اقتصادي

چرا برخی صرافی ها ارز نمی فروشند؟


پس از 9 روز از بخشنامه بانک مرکزی درباره شرایط جدید خرید و فروش ارز از سوی صرافی ها، برخی صراف ها در خیابان و میدان فردوسی معاملات ارزی را طبق مصوبه اخیر انجام می دهند و برخی نیز با دلایل و بهانه های مختلف از اجرای آن سر باز می زنند.

- پس از 9 روز از بخشنامه بانک مرکزی درباره شرایط جدید خرید و فروش ارز از سوی صرافی ها، برخی صراف ها در خیابان و میدان فردوسی معاملات ارزی را طبق مصوبه اخیر انجام می دهند و برخی نیز با دلایل و بهانه های مختلف از اجرای آن سر باز می زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بانک مرکزی یکشنبه هفته گذشته (دوم بهمن ماه) در بخشنامه ای خطاب به صرافی ها مجاز اعلام کرد که از روز سه شنبه (چهارم بهمن ماه) می توانند تا سقف 5000 یورو یا معادل آن به اشخاص حقیقی یا حقوقی مقیم تحت عنوان تامین نیازهای ضروری، بفروشند.

اما با وجود گذشت 9 روز از ابلاغ این بخشنامه، همراهی کاملی از سوی صرافی ها با این مصوبه صورت نگرفته است.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از این بازار نشان می دهد که امروز تعدادی از صرافی ها این بخشنامه را اجرا کردند و بقیه صراف ها در محدوده میدان فردوسی تهران به دلایل و بهانه های مختلف مردم را جواب می کنند.

برخی صرافان می گویند که چون مانند برخی دیگر به سامانه بازار متشکل ارز متصل نیستند و نام شان در آنجا نیست نمی توانند این کار را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی صرافی ها ارز نمی فروشند؟

چرا برخی صرافی ها ارز نمی فروشند؟