مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 17:012023-02-01اجتماعي

هرکه بامش بیش، برفش بیشتر/2 متر برف حریف خشکسالی «بام ایران» می شود؟


  فرمانداران از کمبود تجهیزات گلایه دارند حجم بالای برف و البته کمبود تجهیزات خدمات دهی را در برخی مناطق استان کند کرده است.

یعقوب شکوهی، فرماندار اردل گفت: تنها جاده های اصلی برف روبی شده و به علت کمبود تجهیزات برای مسیرهای روستایی هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

کدام جاده های چهارمحال و بختیاری مسدود است؟ راهداران بی وقفه مشغول کارند و روح الله غلامی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی را این طور تشریح می کند: بارش شدید برف محورهای منج، قلعه مدرسه به گردنه چهارطاق، کلواری به چنارمحمودی، هارونی به سودجان، ارجنک به مرغملک، باباحیدر به بخش آباد، کوهرنگ به مسجد سلیمان و گردنه های چری، شاه منصوری و تاراز در شهرستان کوهرنگ را تا اطلاع ثانوی مسدود کرده است.

آیا این بارش ها خشکسالی های استان را جبران می کند؟ بارش های اخیر امیدوارکننده است اما کارشناسان معتقدند هنوز تا جبران خشکسالی این سال ها راه درازی باقیست.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی در این خصوص گفت: سه نوع خشکسالی وجود دارد خشکسالی هواشناسی، خشکسالی آب شناسی و خشکسالی کشاورزی؛ در خشکسالی هواشناسی ممکن است بارش های یک سال تأثیرگذار باشد اما در خشکسالی آب شناسی این بارش های مقطعی تأثیر چندانی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرکه بامش بیش، برفش بیشتر/2 متر برف حریف خشکسالی «بام ایران» می شود؟

هرکه بامش بیش، برفش بیشتر/2 متر برف حریف خشکسالی «بام ایران» می شود؟