مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-01سياسي

جزییات لایحه حفظ امنیت زنان در برابر سوء رفتار


رییس فراکسیون زنان مجلس در تشریح برخی ابعاد «لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار» گفت: در این لایحه برای اولین بار حمایت های حقوقی و اجتماعی جدید و مهمی از زنان طراحی شده و تلاش بر این بوده که مسئله این قشر از تمامی ابعاد .

- رییس فراکسیون زنان مجلس در تشریح برخی ابعاد لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار گفت: در این لایحه برای اولین بار حمایت های حقوقی و اجتماعی جدید و مهمی از زنان طراحی شده و تلاش بر این بوده که مسئله این قشر از تمامی ابعاد ضروری در سه قالب پیشگیرانه، حمایتی و کیفری نگریسته شود.

این رویکرد در لایحه مورد توجه بوده که بسیاری از مشکلاتی که تا به امروز زنان برای حل آنها از حمایت قانونی برخوردار نبوده اند، از مسیر قانونی قابل رفع باشند.

فاطمه قاسم پور در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به سوالی درباره شایعه ای که روز گذشته مبنی بر طرح جدید برای اجازه خروج بانوان از کشور منتشر شد، گفت: آنچه منتشر شد 180 درجه با واقعیت مصوبه کمیسیون اجتماعی تفاوت دارد و این مصوبه که در حقیقت یکی از مواد لایحه مهم پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار است، به دنبال تسهیل خروج زنان از کشور و مقابله با هرگونه سوء رفتار با زنان ایرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات لایحه حفظ امنیت زنان در برابر سوء رفتار

جزییات لایحه حفظ امنیت زنان در برابر سوء رفتار