مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:052023-02-01سياسي

کودکان و نوجوانان باورمند تکیه گاه انقلاب اسلامی هستند


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه فردای نظام اسلامی با نسل چهارم و پنجم انقلاب رقم می خورد، گفت: کودکان و نوجوانان باورمند تکیه گاه انقلاب اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلیل میر عظیمی ظهر چهارشنبه در گلزار شهدای سلیمانداراب با بیان اینکه فردای نظام اسلامی با دستان نسل چهارم و پنجمی های انقلاب رقم می خورد، افزود: آینده کشور در دست این نسل است.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان به بیانات امام راحل (ره) در سال 1342 اشاره کرد و گفت: پیش بینی بنیان گذار انقلاب اسلامی در این ارتباط که سربازان نظام اسلامی در گهواره ها هستند طی انقلاب مردمی سال 1357 محقق شد و به یقین فرزندان امروز این دیار نیز در جایگاه های مختلف تأثیرگذار یاور و مددکار آینده کشور خواهند بود.

وی بر ضرورت ولایت پذیری و صیانت از آرمان های شهیدان انقلاب تأکید کرد و ادامه داد: حرکت های رو به فردا نیازمند تکیه بر این داشته های ارزش مند معنوی است.

لازم به ذکر است آیین های فجر چهل و چهارم کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ داشت بهار شکوهمند انقلاب اسلامی در استان گیلان، با تجدید میثاق آینده سازان با معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام مقام این دیار آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان و نوجوانان باورمند تکیه گاه انقلاب اسلامی هستند

کودکان و نوجوانان باورمند تکیه گاه انقلاب اسلامی هستند