مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-01سياسي

مردم سالاری دینی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: مردم سالاری دینی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران بود که وظیفه همه مردم و مسئولان است که در حفظ آن تلاش کنیم.

- بختاری پس از نواختن زنگ انقلاب در هنرستان فنی والفجر قم؛ مردم سالاری دینی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است ایسنا/قم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: مردم سالاری دینی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران بود که وظیفه همه مردم و مسئولان است که در حفظ آن تلاش کنیم.

حسن بختیاری امروز چهارشنبه 12 بهمن ماه پس از نواختن زنگ انقلاب در هنرستان فنی والفجر قم در سخنانی با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی اتفاقی بزرگ در تاریخ کشور به شمار می رود که منشأ عزت و پیشرفت ملت ایران شد.

وی با اشاره به پیشرفت های کشور در بخش های مختلف پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم سالاری دینی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران بود که وظیفه همه مردم و مسئولان است که در حفظ آن تلاش کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم مسائل و مشکلات موجود در کشور را مورد تأکید قرار داد و آن را حاصل توطئه های دشمنان و بی تدبیری برخی از مسئولان دانست و گفت: رفع مشکلات کشور نیازمند کار و تلاش مضاعف دارد و قطعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سالاری دینی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است

مردم سالاری دینی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است