مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-01حوادث

شور پزشکان خوی برای کمک به مردم زلزله زده


پزشکان خوی در قالب یک پویش و همدلی عزم شان را برای کمک به مردم زلزله زده جزم کرده اند و شبانه روزی برای به مردم در بخش های مختلف با تامین چادر ، - پتو ، جیره خشک و غذای گرم، لباس و وسایل گرمایشی همراه مردم زلزله زده خوی شده اند.

محمدرضا هاشم زاده رییس نظام پزشکی خوی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد : بدنبال این زمین لرزه و تخریب خانه های مردم و کشته و مصدوم شدن همشهریان خویی آستین ها را بالا زده و برای کمک و کاهش آلام مردم شبانه روزی کار می کنیم.

وی تصریح کرد : مجموع کمک هایی که در حال حاضر برای مردم شده زلزله شده بیش از 10 میلیارد ریال است و این کمک هر روز با شتاب و قدرت و مشارکت بیشتر پزشکان خویی و کل کشور در جریان است.

هاشم زاده با بیان اینکه ما قسم خوردیم برای نجات مردم لحظه ای درنگ نکنیم، اظهار کرد: پزشکان در تمام بخش های پخت غذای گرم ،توزیع اقلام موادغذایی و بهداشتی و چادر و پتو پای کار هستند و بصورت گمنام کار کمک رسانی به مناطق انجام می دهند.

فاطمه آیت الهی، رییس دانشکده علوم پزشکی خوی نیز اظهار کرد: کار ما فقط طبابت نیست، مردم سرزمینم خوی نیازمند کمک هستند و باید تا حل مشکلات مردم این پویش و همدلی با قدرت و سرعت ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور پزشکان خوی برای کمک به مردم زلزله زده

شور پزشکان خوی برای کمک به مردم زلزله زده