مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-01سياسي

ظرفیت های جهاددانشگاهی؛ در خدمت اقتصاد دانش بنیان فرهنگی


رییس جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: ظرفیت های جهاددانشگاهی در حوزه دانشجویی مانند خبرگزاری های ایسنا و ایکنا، مرکز افکارسنجی ایسپا و سازمان دانشجویان می تواند در خدمت اقتصاد دانش بنیان فرهنگی باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: ظرفیت های جهاددانشگاهی در حوزه دانشجویی مانند خبرگزاری های ایسنا و ایکنا، مرکز افکارسنجی ایسپا و سازمان دانشجویان می تواند در خدمت اقتصاد دانش بنیان فرهنگی باشد.

حمیدرضا بیدخوری صبح امروز 12 بهمن در آیین افتتاح پردیس فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی که در مجتمع دکتر شریعتی برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه سالگرد طلیعه فجر انقلاب اسلامی و بازگشت باشکوه امام راحل به این سرزمین هستیم و خرسندیم که افتتاحیه مراسم با این روز متقارن شده است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی استان قرار است در سالی که توسط رهبری به تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گذاری شده، به تحقق اهداف خود در گام دوم انقلاب بپردازد.

رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی ادامه داد: میزان اکسیژن زیست بوم نوآوری کشور ما با زیست بوم صنایع دستی متفاوت است، لذا باید اقداماتی صورت گیرد تا این پیوند برقرار و این زیست بوم مشترک ایجاد شود و این دو یک اکوسیستم جدید ایجاد کنند تا به اقتصاد دانش بنیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های جهاددانشگاهی؛ در خدمت اقتصاد دانش بنیان فرهنگی

ظرفیت های جهاددانشگاهی؛ در خدمت اقتصاد دانش بنیان فرهنگی