مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:072023-02-01سياسي

انقلاب اسلامی بدون مردم معنا ندارد


استاندار مازندران با اعلام اینکه انقلاب اسلامی بدون مردم ایران هیچ معنایی ندارد، گفت: از اول انقلاب تاکنون هر سال یک انتخابات برگزار کردیم که در دنیا سابقه ندارد و مردم بزرگ ترین همایش مردمی در 22 بهمن از خودشان نشان می دهند که دشمنان از این اتفاق عصبانی هستند.

- سید محمود حسینی پور امروز در برنامه نمادین آغاز دهه ی فجر و ورود امام خمینی به کشور که در فرودگاه شهدای ساری برگزار شد با اشاره به اینکه شهدای انقلاب اسلامی هدایت گر ما در 44 سال اخیر بودند، اظهار کرد: پیشرفت انقلاب را مدیون شهدایی هستیم که باعث عزت ایران اسلامی در جهان شدند و توانستند مسیر انقلاب اسلامی را در مسیر جهانی قرار دهند.

وی افزود: انقلاب اسلامی تنها منحصر به جغرافیای مردم ایران نیست چرا که آمریکا و سایر کشورها 44 سال تمام انقلاب اسلامی را در محاصره اقتصادی و سایر حوزه ها قرار دادند و دانشمندان ایران اسلامی را با اسلحه ترور می کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه امام خمینی بزرگترین انقلاب دنیا را در تقابل با نظام استکباری هدف گذاری کردند، گفت: انقلاب اسلامی برای حمایت مستضعفین جهان طراحی و تفکر ناب محمدی را برای مقابله با انحراف های جهانی معرفی کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی بدون مردم معنا ندارد

انقلاب اسلامی بدون مردم معنا ندارد