مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-01سياسي

رمزپیروزی انقلاب اسلامی پایبندی به مبانی دینی وضد دیکتاتوری بود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: رمزپیروزی انقلاب اسلامی ایران پایبندی به مبانی دینی و ضددیکتاتوری بود و همه آحاد مردم در پیروزی آن نقش داشتند.

- زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: رمزپیروزی انقلابی اسلامی ایران پایبندی به مبانی دینی و ضددیکتاتوری بود و همه آحاد مردم در پیروزی آن نقش داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو آرمان های انقلاب که در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه در این ایام مدیران ملزم به تبیین دستاوردهای انقلاب در همه حوزه ها هستند، گفت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در جامعه تبیین شود.

وی افزود: درآمد ملی ایران در سال 57 حدود 90 میلیارد دلار بود که در سال 1400 این رقم به 450 میلیار دلار رسید و درآمد سرانه نیز از 2 هزار و 150 دلار به 4 هزار 880 دلار رسیده است.

خاتمی با یادآوری اینکه صادرات سالانه نفتی و غیرنفتی ما در سال 57 حدود 13 میلیارد دلار بود که امروز این رقم به 80 میلیارد دلار رسیده است، افزود: در نرخ باسوادی نیز از حدود 47 درصد به 97 درصد رسیده ایم که همه اینها نشان از رشد کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: امید به زندگی از 54 سال به حدود 76 سال رسیده است و تعداد دانش آموزان نیز از حدود 8 میلیون نفر به نزدیک 16 میلیون نفر رسیده و همچنین تعداد دانشجویان نیز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزپیروزی انقلاب اسلامی پایبندی به مبانی دینی وضد دیکتاتوری بود

رمزپیروزی انقلاب اسلامی پایبندی به مبانی دینی وضد دیکتاتوری بود