مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-01فرهنگي

پیشنهادی برای افزایش فروش بلیت فیلم های جشنواره فجر و عدم حذف سیمرغ مردمی


اگر اطلاع رسانی درباره فیلم ها و محتوای آن ها بیشتر شود و تمهیدی برای حذف نشدن رأی گیری مردمی صورت بگیرد، فروش بلیت های جشنواره نیز افزایش پیدا می کند.

- سعید خانی مدیر پردیس سینمایی صبا مال در گفت وگویی با ایسنا با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره یک سالن با ظرفیت حدود 480 نفر را به پخش فیلم ها اختصاص داده است، گفت: پیش فروش بلیت های جشنواره با شروع نمایش فیلم ها در سینماهای مردمی می تواند بهتر شود اگر وضعیت تبلیغات هم تغییر کند.

برای ما هم اگر جشنواره به لحاظ اقتصادی پُر باشد تعداد سالن ها را افزایش می دهیم.

او با اشاره به اینکه سال گذشته بلیت برخی فیلم ها در جشنواره خیلی زود sold out (فروخته) شدند، افزود: به نظرم آنچه برای مخاطب می تواند جذاب باشد در وهله اول محتوا و حضور فیلمسازان مطرح است که در فروش فیلم ها هم تاثیر دارد و در این زمینه شاید اگر به بعضی فیلم ها راحت تر پروانه ساخت داده می شد آثار دیگری هم می توانستند به جشنواره راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: پس از ناآرامی های چند ماه گذشته، فیلم هایی که در دو سه هفته قبل روی پرده سینما آمدند کم کم استقبال مخاطبان سینما را بیشتر کردند و همین نشان می دهد نمایش فیلم هایی که برای مخاطب جذاب باشد، می تواند در فروش تاثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادی برای افزایش فروش بلیت فیلم های جشنواره فجر و عدم حذف سیمرغ مردمی

پیشنهادی برای افزایش فروش بلیت فیلم های جشنواره فجر و عدم حذف سیمرغ مردمی