مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-01سياسي

تفکرات تئوریسین های اصلاح طلب، مبنای آموزش براندازی در ایران


نشریه فارن پالسی در گزارشی به آسیب شناسی آشوب های اخیر ایران پرداخته و دلایل و راهکارهایی برای عدم تحقق یک انقلاب برشمرده و در پوشش بحثی آکادمیک تلاش کرده راهکار تحقق انقلاب در ایران را در این گزارش آشکار کند.

- گزارش ویژه فارس؛ اندیشکده ها: نشریه فارن پالسی به قلم سجاد صفایی در گزارشی[1] با این پرسش که آیا ممکن است جمهوری اسلامی امسال در آستانه یک انقلاب تمام عیار باشد یا خیر به آسیب شناسی آشوب های اخیر ایران پرداخته و دلایل و راهکارهایی برای عدم تحقق یک انقلاب برشمرده و در پوشش بحثی آکادمیک تلاش کرده راهکار تحقق انقلاب در ایران را در این گزارش آشکار کند.

سجاد صفایی با استناد به تعاریف حسین بشریه از الگوی وضعیت انقلابی عواملی تعیین کننده را برای تعریف وضعیت انقلابی جنبش ها ارائه می دهد و به آسیب شناسی آن ها می پردازد و خروجی گزارش چیزی نیست جز ارائه راهکار تا وضعیت انقلابی محقق و منجر به انقلاب تمام عیار یا براندازی شود.

این مطلب، صرفاً جهت اطلاعِ مخاطبان، نخبگان، اساتید، دانشجویان، تصمیم سازان و تصمیم گیران جهت اطلاع از نگاه اندیشکده های غربی ترجمه شده و منعکس کننده مواضع و دیدگاه های خبرگزاری فارس نیست قبل از شروع ارائه ای از آنچه در فارن پالسی منتشر شده، لازم است سجاد صفایی و حسین بشیریه برای مخاطبان معرفی شوند: س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکرات تئوریسین های اصلاح طلب، مبنای آموزش براندازی در ایران

تفکرات تئوریسین های اصلاح طلب، مبنای آموزش براندازی در ایران