مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-01اقتصادي

کلنگ زنی و افتتاح 171 پروژه همزمان با ایام دهه فجر در ملایر


همزمان با ایام دهه فجر 171 پروژه با یک هزار و 60 میلیارد تومان در این شهرستان فتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

- سلمان اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر اظهار کرد: همزمان با این ایام فرخنده 171 پروژه در شهرستان ملایر کلنگ زنی و افتتاح می شود.

وی افزود: از این تعداد عملیات اجرایی هفت پروژه در ملایر آغاز و 164 پروژه به بهره برداری می رسد.

فرماندار ملایر با اشاره به افتتاح پروژه های شاخص در این ایام تصریح کرد: افتتاح طرح توسعه شرکت کیان کُرد با 200 میلیارد تومان اعتبار توسط بخش خصوصی از جمله پروژه ها است که با اجرای طرح توسعه این شرکت، سهم ملایر از بازار تولیدی منسوجات لاستیک کشور از 35 درصد به بیش از 55 درصد می رسد.

فرماندار ویژه ملایر افتتاح سایت پرتوانگاری محصولات کشاورزی را از دیگر طرح های دهه فجر در ملایر برشمرد و گفت: اعتبار ریالی سایت پرتوانگاری محصولات کشاورزی 250 میلیارد تومان و ارزی پنج میلیون دلار عنوان است که جمعه همزمان با سومین روز دهه فجر این 2 پروژه شاخص با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه سایت کیان وینسا که سال ها تعطیل شده بود، افزود: احیا و به سایت پرتوانگاری محصولات کشاورزی تغییر یافت و توافق های لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی و افتتاح 171 پروژه همزمان با ایام دهه فجر در ملایر

کلنگ زنی و افتتاح 171 پروژه همزمان با ایام دهه فجر در ملایر