مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-01اقتصادي

بهره برداری دانشگاه تهران از ظرفیت های منطقه آزاد قشم


تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه تهران و سازمان منطقه آزاد قشم توسط دکتر سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران و افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در نشست انعقاد تفاهم نامه دانشگاه تهران و منطقه آزاد قشم که در جزیره قشم برگزار شد، گفت: استفاده از ظرفیت های موجود در جزیره قشم در حوزه های مختلف به ویژه فرصت های گردشگری یکی از مهم ترین برنامه های پردیس بین الملل دانشگاه تهران خواهد بود.

دکتر مقیمی افزود: با اجرای این تفاهم نامه، قشم می تواند به الگوی مناطق آزاد کشور برای اجرای مسئولیت اجتماعی در حوزه های دانشگاهی و علمی تبدیل شود.

رییس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: نگاه اثرگذاری در حوزه های اجتماعی توسط دانشگاه تهران برای ایجاد اشتغال و همچنین آغاز فعالیت های دانش بنیان در تعامل با جامعه محلی، بخشی از برنامه های پیش بینی شده جهت اجرا در این منطقه است.

بر طبق این گزارش، افشار فتح الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این جلسه اظهار کرد: آغاز به کار پردیس بین الملل دانشگاه تهران در جزیره قشم، زمینه ساز توسعه و پیشرفت ظرفیت های متعدد این منطقه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری دانشگاه تهران از ظرفیت های منطقه آزاد قشم

بهره برداری دانشگاه تهران از ظرفیت های منطقه آزاد قشم