مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-01اجتماعي

19 هزار مشاوره تلفنی با دانش آموزان از طریق خط 1570


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در 3 ماهه گذشته حدود 19 هزار تماس از سوی دانش آموز و 5 هزار تماس از سوی والدین با خط ملی 1570 جهت مشاوره تلفنی ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر باقرزاده در برنامه روزنه رادیو گفت و گو درباره خط ملی نماد 1570 گفت: موضوع آسیب های اجتماعی و پیشگیری از بروز آن اهمیت بالایی در آموزش و پرورش دارد و اگر کسی دچار آسیب های اجتماعی شد توانمندسازی، درمان و جلوگیری از افزایش آن نیازمند فعالیت های مختلفی است.

وی افزود: مقدمه این فعالیت ها، موضوع تشخیص است که دریابیم آیا فرد، در معرض آسیب های اجتماعی است یا دچار آن شده یا نه.

معاون پرورشی و فرهنگی ادامه داد: تا پیش از راه اندازی سامانه 1570 خانواده ها، افراد و دانش آموزان با مراجعه حضوری یا به طور پراکنده با مراکز مشاره تماس می گرفتند که این مراکز شماره واحدی نداشت و شماره آن در هراستان متفاوت بود.

حدود یک سال است که معاونت پرورشی و فرهنگی با راه اندازی این خط، شناسایی آسیب های اجتماعی، ارائه خدمات اولیه و فوریتی را تسهیل کرده است.

باقرزاده خاطرنشان کرد: افراد می توانند با شماره 1570 در سراسر کشور ارتباط بگیرند و به نزدیک ترین مرکز مشاوره در استان خود متصل شوند؛ در پشت این خط، کارشناسانی از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخگوی سوالات ابتدایی افراد هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 هزار مشاوره تلفنی با دانش آموزان از طریق خط 1570

19 هزار مشاوره تلفنی با دانش آموزان از طریق خط 1570