مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-01سياسي

افتتاح دو کتابخانه عمومی روستایی در دهه فجر


مدیرکل  کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: در دهه مبارک فجر دو کتابخانه روستایی در شهرستان های همدان و تویسرکان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عاطفه زارعی صبح چهارشنبه به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دهه فجر امسال بیش از 900 برنامه متنوع فرهنگی با محوریت کتاب در کتابخانه های عمومی استان همدان در نظر گرفته شده است تا بتوانیم گامی محکم در راستای رسالت خطیر فرهنگی که بر عهده کتابخانه های عمومی در راستای جهاد تبیین قرار دارد؛ برداریم.

وی افزود: از 12 تا 22 بهمن عضویت در کتابخانه های عمومی استان همدان رایگان است و افراد می توانند با مراجعه حضور به کتابخاه ها و یا سایت samanpl.

ir در کتابخانه مورد نظر خود ثبت نام و کد عضویت رایگان دریافت کنند.

زارعی تأکید کرد: در دهه فجر امسال دو کتابخانه عمومی روستایی، با مشارکت خیرین مردمی، بنیاد علمی و آموزشی قلمچی و بانک پاسارگاد در استان همدان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان تصریح کرد: خوشبختانه کتابخانه عمومی روستای اشترمل شهرستان تویسرکان که در جشنواره عشایر و روستاهای دوستدار کتاب نیز حائز رتبه برتر کشور شد، آماده افتتاح است و در دهه فجر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت؛ این کتابخانه با مشارکت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو کتابخانه عمومی روستایی در دهه فجر

افتتاح دو کتابخانه عمومی روستایی در دهه فجر