مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-01سياسي

300 نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در استان البرز گشایش یافت


300 نمایشگاه «مدرسه انقلاب» با حضور نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در استان البرز گشایش یافت.

- کرج- 300 نمایشگاه مدرسه انقلاب با حضور نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در استان البرز گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان، معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج در اولین روز از دهه مبارک فجر، 300 نمایشگاه مدرسه انقلاب در استان البرز گشایش یافت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز در آیین افتتاح این نمایشگاه ها که به صورت نمادین در دبیرستان فاطمه الزهرا (س) آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزار شد، گفت: در این نمایشگاه ها تلاش می کنیم تا تاریخ ایران، انقلاب و مضامین بیانیه گام دوم انقلاب را برای دانش آموزان به زبان قلم و هنرتبیین کنیم.

سردار فتح الهی افزود: این نمایشگاه ها بر 2 پایه محتوا و روایت محتوا استوار است که در چهل سالگی دوم انقلاب محتواها بر اساس بیانیه گام دوم در فضای حضوری مدارس سازماندهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب در سه بخش دیروز، امروز و فرداست و جدا از کارهای مجازی بچه هاست که بخش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در استان البرز گشایش یافت

300 نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در استان البرز گشایش یافت