مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-01اقتصادي

زباله 40 ساله روی دست شهرداری محمودآباد مانده است


شهردار محمودآباد از وضعیت اسفناک و بحرانی زباله که روی دست شهرداری مانده است گلایه کرد و گفت: نمی توانیم به معضل ملی، نگاه شهرستانی داشته باشیم حل این مشکل نیازمند تشکیل کارگروه ویژه در مازندران است.

- سایت زباله محمودآباد که در فاصله حدود 20 متری دریای خزر قرار دارد و بیش از 40 سال مقصد زباله مردم و مسافران این شهرستان ساحلی بوده است، در سال های اخیر به یک معضل ملی تبدیل شده و در سال های گذشته با انتشار فیلم ها و تصاویری از فاجعه سایت زباله شهر محمودآباد در رسانه ها و فضای مجازی، صدای آن از بُعد استانی و کشوری هم فراتر رفت .

انتشار تصاویر زباله و پسماند شهری محمودآباد سبب شد تا معاون سازمان شهرداری و دهیاری های کشور وضعیت زباله در استان های شمالی کشور به ویژه محمودآباد را فاجعه بار توصیف و اعلام کند که حجم زیاد زباله در فاصله نزدیک دریا رها شده و شیرابه های آن به صورت مستقیم از یک طرف وارد دریا و از طرف دیگر وارد شالیزارهای اطراف آن می شود.

با وجود پیگیری های متعدد رسانه ها در محمودآباد و پیگیرنشدن مسئولان ذیربط؛ بحران زباله محمودآباد این بار سرتیتر تمامی رسانه های کشوری و استانی شده و بوی تعفن و سرازیر شدن شیرابه های آن تنفس و زندگی را برای شهروندان مختل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله 40 ساله روی دست شهرداری محمودآباد مانده است

زباله 40 ساله روی دست شهرداری محمودآباد مانده است