مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-01اقتصادي

410 پروژه عمرانی در مازندران آماده افتتاح است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه سه هزار پروژه در سطح استان فعال است، گفت: 410 پروژه با دو هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار در آستانه افتتاح هستند.

- فرج الله فتح الله پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای پروژه های مختلف از محل اعتبارات ملی و استانی گفت: 67 پروژه ملی در استان در دست اجرا است که سد گلورد و زهکشی، سد هراز، پروژه های آبرسانی از جمله آن است.

وی پروژه های راهسازی، طرح های بیمارستانی، آموزش عالی و غیره را از دیگر طرح ها بیان کرد و گفت: در سطح استان سه هزار پروژه استانی فعال بوده که طبق اولویت و سیاست های دولت سیزدهم در دست اجرا است.

وی تکمیل پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالا را از اولویت های دولت بیان کرد و گفت: در سفر سال قبل دولت به استان، طرح های پیشران استان مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

فتح الله پور ادامه داد: بسیاری از پروژه هایی که در استان وجود دارد توسط بخش خصوصی و بهره گیری از تسهیلات بانکی در حال انجام است و براساس اطلاعات کسب شده، 410 پروژه با اعتبار دو هزار و 200 میلیارد تومان در استان قابلیت افتتاح دارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: همچنین پروژه های ملی نظیر بیمارستان قائمشهر نیز در مرحله افتتاح قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

410 پروژه عمرانی در مازندران آماده افتتاح است

410 پروژه عمرانی در مازندران آماده افتتاح است