مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-01اقتصادي

نرخ بلیط شناورها کاهش می یابد/منازل مناطق زلزله زده هرمزگان سامان می یابد


استاندار هرمزگان در خصوص افزایش نرخ شناورهای مسیر بندرعباس به قشم و هرمز و گلایه مردم هرمزگان، گفت: در این خصوص جلساتی با منطقه آزاد قشم و دستگاه هی ذی ربط نیز برگزار کرده و با کاهش سهم آن ها به طور حتم بزودی نرخ بلیط شناورها به ویژه برای قشموندان و هرمزنشینان کاهش می یابد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در خصوص افزایش نرخ شناورهای مسیر بندرعباس به قشم و هرمز و گلایه مردم هرمزگان، گفت: در این خصوص جلساتی با منطقه آزاد قشم و دستگاه هی ذی ربط نیز برگزار کرده و با کاهش سهم آن ها به طور حتم بزودی نرخ بلیط شناورها به ویژه برای قشموندان و هرمزنشینان کاهش می یابد.

مهدی دوستی صبح امروز (12 بهمن ماه) در نشستی خبری به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، افزود: در دهه مبارک فجر سالجاری 1080 پروژه با اعتبار 364 هزار میلیارد تومانی در استان هرمزگان افتتاح و کلنگ زنی می شود که کاری بزرگ و ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه های شاخص همچون بزرگترین پارک متانول جهان در پارسیان و ایجاد قطب جدید پتروشیمی در سیریک، میناب و جاسک از مهمترین پروژه های مورد نظرمان است، اظهار کرد: فشار زیادی را برای گازرسانی در جای جای هرمزگان گذاشته ایم تا توسعه را در تمامی هرمزگان بگسترانیم و بتوانیم توسعه عدالت محوری را در دستور کار قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بلیط شناورها کاهش می یابد/منازل مناطق زلزله زده هرمزگان سامان می یابد

نرخ بلیط شناورها کاهش می یابد/منازل مناطق زلزله زده هرمزگان سامان می یابد