مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-01سياسي

رشد 140درصدی ارزش ریالی پروژه های دهه فجر در استان سمنان


آیین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان در دهه مبارک فجر 1401 با حضور استاندار سمنان، معاونین استاندار ، بهرامی ، فرماندار شهرستان سمنان ، - خانواده معظم شهدا ، مشاورین و مدیران کل ستادی و اجرایی و اقشار مختلف مردم در تالار استاد شهید مرتضی مطهری سمنان برگزار شد.

‍ سیدمحمدرضا هاشمی 12 بهمن در آیین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان در دهه مبارک فجر 1401 ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به وحدت و همدلی بین مسوولان استان پرداخت و اظهار کرد: از حجت السلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان به جهت حمایت ها و مساعدت ها و از پیگیری های دکتر گلرو، نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی که به جهت حضور ریاست محترم سازمان عشایری کشور ، امروز در شهرستان مهدیشهر حضور دارند، تقدیر و تشکر میکنم.

این مسوول ارشد استانی افزود: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، فرصتی طلایی برای تحقق جهاد تبیین در حوزه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و عمرانی است.

وی ادامه داد: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد رشد، ترقی و کسب جایگاه های شاخص و برتر در حوزه های مختلف در سطح منطقه و جهان هستیم که تمام این موارد را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 140درصدی ارزش ریالی پروژه های دهه فجر در استان سمنان

رشد 140درصدی ارزش ریالی پروژه های دهه فجر در استان سمنان