مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-01ورزشي

دعوت چهار داور والیبال ایران به لیگ ملت ها 2023


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) از ابراهیم فیروزی و علیرضا قریب برای قضاوت، - فدراسیون جهانی والیبال از چهار داور بین المللی ایران برای قضاوت و نظارت در لیگ ملت ها 2023 دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) از ابراهیم فیروزی و علیرضا قریب برای قضاوت، محمد شاهمیری به عنوان ناظر داوری و مسعود یزدان پناه به عنوان داور ویدئوچک در لیگ ملت های مردان و زنان 2023 استفاده خواهد کرد.

بر این اساس ابراهیم فیروزی داور بین المللی کاتاگوری A ایران در هفته سوم لیگ ملت ها گروه مردان در کشور فیلیپین سوت خواهد زد و محمد شاهمیری دیگر داور بین المللی کاتاگوری A ایران در این مسابقات به عنوان ناظر داوری نقش آفرینی خواهد کرد.

هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت ها 2023 از 4 تا 9 جولای برابر 13 تا 18 تیرماه سال آینده در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین برگزار می شود.

همچنین علیرضا قریب داور بین المللی ایران با کاتاگوری B 1 در هفته سوم لیگ ملت ها 2023 گروه زنان در بانکوک تایلند دست به سوت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت چهار داور والیبال ایران به لیگ ملت ها 2023

دعوت چهار داور والیبال ایران به لیگ ملت ها 2023