مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:012023-02-01اقتصادي

افتتاح بیش از 3 هزار میلیارد ریال پروژه صنعتی در کردستان همزمان با دهه فجر


بختیار خلیقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اعلام افتتاح 12 طرح صنعتی در دهه فجر در استان، اظهار داشت: از مجموع این 12 طرح، 3 طرح در بانه، 2 طرح در مریوان، 2 طرح در دهگلان و در شهرستان های سنندج، سقز، قروه، دیواندره و بیجار نیز هر کدام یک طرح افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه برای بهره برداری از این طرح ها 3 هزار و 354 میلیون و 900 هزار ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است، افزود: 279 میلیارد ریال نیز تسهیلات بانکی به صورت ثابت و سرمایه در گردش به سرمایه گذاران پرداخت شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: طرح تولید کیسه پلاستیکی تک لایه از پلی اتیلن در سنندج، طرح های تولید صفحه و ورق از پلی استایرن انبساطی و تولید تیرچه و خرپا فولادی در مریوان، طرح تولید پروفیل یو پی وی سی در سقز و طرح تولید کنستانتره آهن در قروه از طرح های قابل افتتاح در دهه فجر امسال در کردستان هستند.

خلیقی ادامه داد: همچنین 3 طرح تولید انواع لامپ و ریسه، تولید لوازم خانگی برقی و تولید انواع خودکار معمولی در بانه افتتاح می شوند و طرح تولید فنر مارپیچ نیز در بیجار افتتاح می شود.

وی یادآور شد: طرح های شکل دهی ورق گالوانیزه و تولید محصولات بهداشتی در شهرستان دهگلان و طرح تولید ادوات کشاورزی در دیواندره دیگر طرح های قابل افتتاح در ایام دهه فجر در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیش از 3 هزار میلیارد ریال پروژه صنعتی در کردستان همزمان با دهه فجر

افتتاح بیش از 3 هزار میلیارد ریال پروژه صنعتی در کردستان همزمان با دهه فجر