مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:312023-02-01سياسي

نماینده مجلس: تمام منابع درآمدی دولت محقق شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمین علیرضا نظری امروز در شورای اداری استان که در بیت تاریخی امام راحل برگزار شد با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امام خمینی(ره) در ایام تاریک آن زمان و در حالی که جهان به صورت دوقطبی بود، پا به میدان گذاشت و به پشتوانه مردم انقلاب عظیمی را رقم زد که باید قدردان ایشان باشیم.

وی افزود: در حالی که جهان دوقطبی آن زمان تمام ابزار خود را برای جلوگیری از تحقق آرمان های انقلاب از جمله ترور و تجزیه و انواع توطئه ها به کار گرفته و متحد شده بود، اما انقلاب اسلامی به فضل الهی و رهنمودهای امام راحل به پیروزی دست یافت.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این بودند تا از تحقق اهداف انقلاب جلوگیری کنند و اجازه ندهند نهضتی نوپا تثبیت شود و می خواستند ایران همچون گذشته حافظ منافع استکبار و غرب باشد.

نظری ادامه داد: امام خمینی(ره) علیرغم اینکه مردم ایشان را قبول داشتند اما تأکید کردند که باید همه پرسی برگزار شود و مردم خود نوع حکومت را انتخاب کنند؛ ایشان تأکید داشتند مردم در تمامی صحنه ها حضور داشته باشند.

وی افزود: اگر امروز ایران با تمامی دشمنی و توطئه های دشمنان هنوز پابرجاست به این دلیل است که مردم همواره پای آرمان های انقلاب و امام راحل ایستادند و با حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: تمام منابع درآمدی دولت محقق شده است

نماینده مجلس: تمام منابع درآمدی دولت محقق شده است