مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-01فرهنگي

جشنواره فجر هنر در استان مرکزی آغاز به کار کرد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: جشنواره فجر هنر همزمان با اولین روز دهه فجر با محوریت هنرهای تجسمی در استان مرکزی آغاز به کار کرد.

- سینا دلشادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افتتاح پانزدهمین جشنواره فجر هنر ویژه هنرهای تجسمی استان مرکزی در نگارستان بیت تاریخی امام راحل در خمین، اظهار کرد: در این جشنواره 60 اثر از هنرمندان برگزیده استان در این نگارخانه به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه برای این جشنواره آثار در رشته های مختلف و در دو مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت که در نهایت 60 اثر انتخاب شد، افزود: آثاری در رشته های خوشنویسی، طراحی، نقاشی، تذهیب، کارتون، کاریکاتور و .

از نقاط مختلف استان در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

دلشادی اضافه کرد: عصر امروز در ساعت 18.

30 رونمایی از پوستر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر را در فرهنگسرای شهر اراک خواهیم داشت و 16 فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ همزمان با تهران طی 6 روز در اراک اکران می شوند.

احتمالا فیلم ها از ساعت 16 تا پاسی از شب در سه سانس پخش خواهند شد و علاقمندان می توانند از طریق سامانه سمفا بلیط فیلم ها را خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در طول ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برای استان ترتیب داده شده است، گفت: رویکرد اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فجر هنر در استان مرکزی آغاز به کار کرد

جشنواره فجر هنر در استان مرکزی آغاز به کار کرد