مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-01سياسي

روایت انقلاب اسلامی ایران از زوایه دید یک خبرنگار آمریکایی


خاطرات یک خبرنگار امریکایی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مستند «ماموریت ایران: فرد رید»Assignment Iran: Fred Reed روایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، در ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مستند ماموریت ایران: فرد رید Assignment Iran: Fred Reed که به شرح خاطرات یک خبرنگار آمریکایی از انقلاب اسلامی ایران می پردازد و انقلاب اسلامی را از زبان و زاویه دید یک خبرنگار آمریکایی روایت می کند، از شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی پخش خواهد شد.

در این مستند، فرد رید، خبرنگار و مترجم برجسته ادبی، به بیان خاطرات مختلف خود در زمینه های مختلف از جمله تجربیات و خاطرات خود در ایران در زمان انقلاب اسلامی و پس از آن می پردازد.

رید در مستند ماموریت ایران: فرد رید به تفصیل به شرح خاطرات خود از انقلاب اسلامی ایران و نیز پیشرفت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران در دوران بعد از انقلاب پرداخته است.

این خبرنگار آمریکایی همچنین به شرح ابعادی از زندگی خصوصی خود و چگونگی مسلمان شدنش اشاره دارد.

وی که تاکنون بیش از 30 مرتبه به عناوین مختلف از جمله تهیه گزارش، نوشتن مقاله و نیز نگارش کتاب به ایران سفر کرده، در این مستند به تفصیل به شرح خاطرات خود از انقلاب اسلامی ایران و نیز پیشرفت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران در دوران بعد از انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت انقلاب اسلامی ایران از زوایه دید یک خبرنگار آمریکایی

روایت انقلاب اسلامی ایران از زوایه دید یک خبرنگار آمریکایی