مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-01سياسي

دیدار فرماندار با مسئولان جدید قضایی دنا/دادستان برای «شوتی »ها خط و نشان کشید


فرماندار دنا به همراه معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از کارشناسان فرمانداری با رییس دادگستری و دادستان جدید دنا دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، درخشان زاده فرماندار دنا به همراه معاون فرماندار،بخشدار مرکزی و جمعی از کارشناسان فرمانداری با رییس دادگستری و دادستان دنا دیدار کردند.

درخشان زاده در حاشیه این دیدار با تبریک انتصاب جدید رییس دادگستری و دادستان اظهار داشت: خرسندیم که قاضی القضات با تجربه و متعهد در این مسند قرار گرفته است و نیاز است  از زحمات محمودی رییس دادگستری سابق و  غریب پور دادستان سابق تقدیر و تشکر گردد.

فرماندار دنا در ادامه گفت: شهرستان دنا به عنوان گلوگاه عبور سوداگران مرگ و قاچچیان کالا بواسطه جاده ترانزیتی 85کیلیومتری بوده که در این چند سال به دلیل عبور خودروهای شوتی روزانه شاهد حوادث ناگواری برای مردم هستیم.

درخشان زاده اظهار داشت: با هدف کاهش تصادفات خطرات جاده ای ماشین های شوتی 18کیلومتر نیوجرسی در مسیر جاده یاسوج پاتاوه نصب شده است.

فرماندار دنا گفت: یکی از درخواست های عمومی بخش پاتاوه راه اندازی شعبه دادگستری در مرکز  بخش بوده که نیاز است در راستای کاهش مراجعات روزانه و دیگر مشکلات ایاب و ذهاب در خصوص اقداماتی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرماندار با مسئولان جدید قضایی دنا/دادستان برای «شوتی »ها خط و نشان کشید

دیدار فرماندار با مسئولان جدید قضایی دنا/دادستان برای «شوتی »ها خط و نشان کشید