مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-01ورزشي

مسئولان به دادِ استقلال ملاثانی نمی رسند / مدیرعامل باشگاه تنهاست


بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی با بیان این که مدیرعامل ما تک و تنها است، گفت: انتظار می رود مسئولان استان خوزستان به او کمک کنند اما هیچ کسی به داد استقلال ملاثانی نمی رسد.

- ایسنا/خوزستان بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی با بیان این که مدیرعامل ما تک و تنها است، گفت: انتظار می رود مسئولان استان خوزستان به او کمک کنند اما هیچ کسی به داد استقلال ملاثانی نمی رسد.

محمدامین سعیداوی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تساوی پرگل استقلال ملاثانی مقابل چوکای تالش اظهار کرد: تیم ما در این دیدار با یک گل از چوکا جلو بود اما متأسفانه در دقایق پایانی بازی تمرکزمان را از دست دادیم و حریف توانست با سه گل از ما پیش بیفتد و این علی رغم موقعیت هایی بود که ما پیش از این به دست آورده بودیم اما خدا را شکر بازی را به تساوی کشاندیم.

وی ادامه داد: 11، 12 بازیکن تیم ما در نیم فصل از تیم جدا شدند و بازیکنان ما جدید هستند و کارکردن در چنین شرایطی سخت است.

واقعا نیاز داریم سه، چهار بازیکن جذب کنیم تا شرایط مان متفاوت شود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی در پاسخ به این سؤال با توجه به جوان بودن تیم تان آیا در ادامه رقابت ها توانایی مقابله با حریفان سرسخت لیگ یکی را دارید؟ گفت: کار بسیار سخت است و تمام تیم ها هزینه کرده اند اما در تیم ما فقط آقای علاقبند مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به دادِ استقلال ملاثانی نمی رسند / مدیرعامل باشگاه تنهاست

مسئولان به دادِ استقلال ملاثانی نمی رسند / مدیرعامل باشگاه تنهاست