مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-01سياسي

برپایی 30 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت دهه فجر در فارس


رییس سازمان بسیج سازندگی فارس از برپایی 30 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج سازندگی فارس از برپایی 30 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف این استان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل قزل سفلی چهارشنبه 12 بهمن ضمن گرامیداشت ایام چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: انقلاب اسلامی با تکه بر ملت و با رهبری مقتدر و حکیم در طول این سالها در راستای ایدئولوژی های خود به دنبال تحقق آرمان ها و شعارها و اهداف خود حرکت کرده و با وجود چالش های مختلف درونی و بیرونی هرگز از این آرمان ها فاصله نگرفته است.

او با بیان اینکه در برخی از موارد مانند مسائل اقتصادی و معیشتی با مشکلاتی روبرو هستیم اما با وجود فشارهای حداکثری از طرف دشمنان در بسیاری از عرصه ها مانند علمی، فناوری، نظامی، امنیتی، پزشکی و .

موفقیت های بسیار زیادی کسب شده، افزود: در واقع در یک نگاه کلان میتوان گفت که انقلاب اسلامی در مسیر اصلی رسیدن به تمدن نوین اسلامی همچنان استوار به راه خود ادامه می دهد و در این مسیر بر خلاف جوامع غربی و سرمایه داری یکی از آرمان های اساسی انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفین و محرومین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 30 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت دهه فجر در فارس

برپایی 30 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت دهه فجر در فارس