مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-01فرهنگي

استفاده از ظرفیت های دولتی و خصوصی در نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک


دبیر سابق جشنواره ملی اسباب بازی گفت: یکی از اهداف نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک، هم افزایی و استفاده از ظرفیت های بخش های دولتی و همراهی آن ها با بخش خصوصی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست شورای سیاست گذاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک با حضور مدیران و سرپرستان نهادها و سازمان های مربوطه و همچنین مدیران تشکل ها، انجمن ها، شرکت ها و مؤسسه های خصوصی، عصر روز سه شنبه 11 بهمن در سالن کنفرانس مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

تشکیل دبیرخانه دائمی محسن حموله کارشناس فرهنگی و دبیر سابق جشنواره ملی اسباب بازی گفت: امسال در نمایشگاه بخش ویژه ای به معرفی صنعت اسباب بازی ایرانی در نظر گرفته شده است.

نگاه حمایتی دبیرخانه شورای نظارت اسباب بازی کانون به ویژه در یکی دو سال اخیر در برپایی این نمایشگاه بسیار خوب بود و امسال با توجه به این که سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی معرفی شده است، در تلاش است تا با معرفی تولیدات ایرانی در حوزه صنعت اسباب بازی و بهداشت خانواده و وسایل جانبی مادر، کودک و نوزاد نویدبخش رشد چشمگیر در این فرایند در کشور باشیم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف نمایشگاه هم افزایی و استفاده از ظرفیت های بخش های دولتی و همراهی آن ها با بخش خصوصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های دولتی و خصوصی در نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک

استفاده از ظرفیت های دولتی و خصوصی در نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک