مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:502023-02-01حوادث

فوت 27 نفر در تصادفات مشهد از ابتدای دی ماه امسال/ 16 نفر عابر پیاده بوده اند


رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: از ابتدای دی ماه امسال تاکنون تعداد 27 فقره تصادف منجر به فوت در مشهد اتفاق افتاده که از این تعداد 22 نفر مرد و 5 نفر زن بودند.

- رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی خبر داد فوت 27 نفر در تصادفات مشهد از ابتدای دی ماه امسال/ 16 نفر عابر پیاده بوده اند ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: از ابتدای دی ماه امسال تاکنون تعداد 27 فقره تصادف منجر به فوت در مشهد اتفاق افتاده که از این تعداد 22 نفر مرد و 5 نفر زن بودند.

سرهنگ علیرضا رحیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای دی ماه امسال تاکنون تعداد 27 فقره تصادف منجر به فوت در مشهد اتفاق افتاده که از این تعداد 22 نفر مرد و 5 نفر زن بودند.

وی با اعلام اینکه در 27 فقره تصادف منجر به فوت در مشهد 16 نفر عابرپیاده بودند، افزود: همچنین از این تعداد 5 نفر راننده راکب موتورسیکلت و 6 نفر سرنشین و راننده خودرو بودند.

از 16 نفر عابرپیاده 8 نفر سنشان بالای 60 سال بود و از راکبان موتور سیکلت سن 4 نفر زیر 35 سال گزارش شده است.

پل های عابر پیاده افزایش یابد و مکانیزه شود رحیمی بیان کرد: با توجه به اینکه نیمی از عابران فوت شده بالای 60 سال داشتند باید جانمایی پل های عابر پیاده توسط شهرداری بیشتر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 27 نفر در تصادفات مشهد از ابتدای دی ماه امسال/ 16 نفر عابر پیاده بوده اند

فوت 27 نفر در تصادفات مشهد از ابتدای دی ماه امسال/ 16 نفر عابر پیاده بوده اند