مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:502023-02-01سياسي

1500 مسجد میزبان 150 هزار دانش آموز معتکف از جمعه شب/ برگزاری جشن تکلیف در روز شنبه


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از حضور حدود 150 هزار دانش آموز دختر و پسر در مراسم امسال اعتکاف خبر داد و گفت: 1500 مسجد از جمعه شب میزبان این دانش آموزان خواهند بود.

- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از حضور حدود 150 هزار دانش آموز دختر و پسر در مراسم امسال اعتکاف خبر داد و گفت: 1500 مسجد از جمعه شب میزبان این دانش آموزان خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر باقرزاده در حاشیه آیین نواخته شدن گلبانگ انقلاب اسلامی که در مدرسه رفاه تهران برگزار شد ، جزییاتی از مراسم اعتکاف دانش آموزی بیان کرد و گفت: تقریبا 740 منطقه آموزش و پرورش در سطح کشور به صورت خودجوش با هماهنگی سازمان تبلیعات، کانون مساجد، شورای تبلیغات اسلامی و مابقی نهادهای فعال در برگزاری اعتکاف، یک مسجد را به دانش آموزان دختر و یک مسجد را به دانش آموزان پسر اختصاص دادند.

وی افزود: البته در برخی مناطق بیش از یک مسجد داریم.

اگر به طور میانگین 100 نفر و در کل کشور 1500 مسجد اعتکاف داشته باشند، حدود 150 هزار دانش آموز در مراسم اعتکاف شرکت می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مهم تر از برگزاری اعتکاف، داشتن برنامه مناسب برای دانش آموزان است، گفت: تاکید و توصیه ما این بود که برنامه های مناسب برای دانش آموزان ترتیب داده شود و برنامه ها از حیث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 مسجد میزبان 150 هزار دانش آموز معتکف از جمعه شب/ برگزاری جشن تکلیف در روز شنبه

1500 مسجد میزبان 150 هزار دانش آموز معتکف از جمعه شب/ برگزاری جشن تکلیف در روز شنبه