مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-01سياسي

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 78 نقطه استان همدان


همدان_رییس ستاد دهه فجر استان همدان با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 78 نقطه استان همدان گفت: آغاز مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان همدان از میدان امامزاده عبدالله (ع) است.

- همدان_رییس ستاد دهه فجر استان همدان با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 78 نقطه استان همدان گفت: آغاز مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان همدان از میدان امامزاده عبدالله (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن فاضلیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه دهه فجر امسال، با عنوان ایران استوار، 44 سال افتخار نام گذاری شده است، اظهار کرد: در راستای هرچه باشکوه برگزار شدن برنامه های دهه فجر ستادهایی در 10 شهرستان به همراه 22 کارگروه و کمیته تشکیل شد که خروجی جلسات و تمامی این ستادها از امشب آغاز خواهد شد.

وی به تشریح برخی از این برنامه ها پرداخت و گفت: برگزاری ده شب جشن در مساجد استان، برگزاری جنگ شادی با حضور هنرمندان برجسته، برگزاری جشن بزرگ پدران آسمانی ویژه مداحان و مسئولین هیئت های حسینی همزمان با روز میلاد امیرالمومنین، اعزام راویان انقلاب در مدارس برای بازگو کردن اتفاقات انقلاب برای دانش آموزان و برشمردن دستاوردهای انقلاب، برگزاری اردوی زیارتی امام هشتم برای زائر اولی ها، ویژه برنامه چشم و چراغ از رسانه ملی از جمله این برنامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 78 نقطه استان همدان

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 78 نقطه استان همدان