مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-01سياسي

معرفی دستیار معاون علمی رییس جمهوری در توسعه زیرساخت های فناوری و نوآوری


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری طی حکمی «دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت های فناوری و نوآوری» را منصوب کرد.

- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری طی حکمی دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت های فناوری و نوآوری را منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، محمدجواد صدری مهر را به عنوان دستیار خود در ساماندهی و توسعه زیرساخت های فناوری و نوآوری منصوب کرد.

در حکم دهقانی فیروزآبادی خطاب به صدری مهر آمده است: عطف به ارتقاء ساختار سازمانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و نظر به مراتب شایستگی و تجارب، به موجب این حکم شما را به عنوان دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریییس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت های فناوری و نوآوری منصوب می کنم.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت مردمی خواستارم.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، صدری مهر دانش آموخته رشته کارآفرینی در مقطع دکتری از دانشگاه آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دستیار معاون علمی رییس جمهوری در توسعه زیرساخت های فناوری و نوآوری

معرفی دستیار معاون علمی رییس جمهوری در توسعه زیرساخت های فناوری و نوآوری