مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-01اقتصادي

72 درصد مسکن روستایی کرمانشاه مقاوم سازی شد


مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه با اشاره به رتبه نخست استان در امر مقاوم سازی واحدهای روستایی، گفت: کار مقاوم سازی 85 هزار و 500 واحد روستایی در استان انجام شده که 72 درصد واحدهای روستایی استان را در بر می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شمس الله خدادادی مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود 118 هزار و 781 واحد روستایی در استان، اظهار کرد: 470 هزار نفر از جمعیت استان در این واحدها سکونت دارند.

  وی با اشاره به اهمیت موضوع مقاوم سازی واحدهای روستایی، افزود: با احتساب مقاوم سازی های پس از زلزله و سیل، کار مقاوم سازی 85 هزار و 500  واحد روستایی در استان انجام شده که 72 درصد واحدهای روستایی استان را در بر می گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه میانگین مقاوم سازی واحدهای روستایی در کشور را 51 درصد عنوان کرد و گفت: استان کرمانشاه در حال حاضر در امر مقاوم سازی واحدهای روستایی در کشور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد.

  وی با اشاره به اینکه 50 درصد واحدهای غیرمقاوم روستایی استان متعلق به شهرستان کرمانشاه است، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی ها در سال 1410 تمام واحدهای روستایی استان مقاوم سازی خواهند شد و استان کرمانشاه از این نظر استان سبز اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 درصد مسکن روستایی کرمانشاه مقاوم سازی شد

72 درصد مسکن روستایی کرمانشاه مقاوم سازی شد