مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-01فرهنگي

ارسال 23 اثر از کردستان به جشنواره فیلم 100‎‎


رییس حوزه هنری استان کردستان، گفت: حوزه هنری استان با ارسال 23 اثر در دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 حضور پررنگ خود را اعلام کرد.

- امین مرادی امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: در دوره های گذشته این جشنواره شاهد بوده ایم که هنرمندان فیلمساز استان کردستان با آثار ارزشمندی حضور خود را اعلام کرده اند و در دوره های مختلف موفقیت های ارزنده ای را نیز کسب کرده اند.

وی افزود: کسب سه عنوان برتر در یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم 100 در بخش های مختلف توسط هنرمندان کردستانی با فیلم های معلق به کارگردانی آذر منصوری در بخش انیمیشن، امیدسپید به کارگردانی جمشید فرجوند فردا در بخش مستند و تیشه روزگار به کارگردانی محمد فرج زاده در بخش تجربی و برگزاری آیین افتتاحیه دهمین دوره این رویداد به میزبانی استان کردستان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج نشان از توجه و استقبال هنرمندان استان از این رویداد بین المللی است.

رییس حوزه هنری استان کردستان، با اشاره به پتانسل های بالقوه و بالفعل استان در زمینه فیلمسازی تأکید کرد: استان کردستان یکی از قطب های مهم تولید آثارسینمایی در کشور محسوب می گردد و و این هنر در استان کردستان در آینده نزدیک می تواند به یکی از مهمترین صنعت های هنری تبدیل گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 23 اثر از کردستان به جشنواره فیلم 100‎‎

ارسال 23 اثر از کردستان به جشنواره فیلم 100‎‎