مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-01حوادث

کشف 202 کیلوگرم تریاک از دو خودرو در ورودی مشهد


جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی، در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله موادمخدر دست یافتند و طی یک عملیات مقدار 202 کیلوگرم موادافیونی از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.

- سردار ابراهیم قربان زاده اظهار کرد: محموله موادمخدر از استان های شرقی به وسیله دو دستگاه خودروی سواری به سمت مشهد در حال انتقال بود که با درایت و تیزبینی پلیس در ورودی شهر توقیف و مقدار 202 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و 2 نفر متهم دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، وی در تشریح عملیات تعقیب و گریز حاملان موادمخدر افزود: پلیس در این عملیات با کنترل مراقبت های نامحسوس در ورودی شهر مشهد به رانندگان 2 خودرو سواری پژو و سمند حامل موادافیونی دستور ایست داد و در تعقیب و گریز با تیراندازی هوایی این دو خودرو را متوقف و رانندگان آن را دستگیر کرد.

قربان زاده بیان کرد: در این عملیات غافلگیرانه 2 متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی پژو 74 کیلو و 500 گرم و از خودروی سمند 128 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 202 کیلوگرم تریاک از دو خودرو در ورودی مشهد

کشف 202 کیلوگرم تریاک از دو خودرو در ورودی مشهد