مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-01سياسي

22 بهمن امسال باید دشمن شکن باشد/ مدیران دغدغه های مردم را درک کنند


22 بهمن، باید 22 بهمن دشمن شکن در همه شهرها و روستاهای استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه مازندران امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با گرامیداشت آغاز دهه فجر و مناسبت های پیش رو، اظهار کرد: هر روز دهه فجر، یوم الله است به ویژه روز 22 بهمن یوم الله مهمی در تاریخ ایران و اسلام است.

وی با بیان اینکه جشن 22 بهمن باید مردمی باشد، افزود: امیدواریم همه مردم دهه فجر را گرامی بدارند و این خوشحالی و جشن در میان مردم نمایان باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: قطعا 22 بهمن امسال شور و شعف بسیار از همه سال های قبل خواهد بود و هم به دلیل دفع کرونا و هم بعد از این اغتشاشات که دشمن فکر می کند مردم ایران ناامید شدند باید حتما مردم ثابت کنند همچنان در راه حضرت امام راحل و شهدای عزیز برای حفظ انقلاب اسلامی پرشورتر از گذشته حضور دارند.

محمدی لایینی با اعلام اینکه یکی از معجزات انقلاب این است در فضای مردمی ذره ای شور و شعور و حماسه سازی انقلابی در میان مردم کمتر از سال های نخستین انقلاب نیست، تصریح کرد: این حماسه در مناسبت ها بیشتر نشان می دهد که خود از برکات و معجزات انقلاب اسلامی است و انتظار داریم نهادها و ادارات هم از مردم عقب نباشند و با شور انقلابی و احساس مسوولیت در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن امسال باید دشمن شکن باشد/ مدیران دغدغه های مردم را درک کنند

22 بهمن امسال باید دشمن شکن باشد/ مدیران دغدغه های مردم را درک کنند