مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-01اقتصادي

افتتاح بیش از 3 هزار میلیارد ریال پروژه صنعتی دهه فجر در کردستان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 12 طرح تولیدی و صنعتی با حجم سرمایه گذاری حدود 3 هزار و 355 میلیون ریال در ایام دهه فجر در سطح استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- بختیار خلیقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اعلام افتتاح 12 طرح صنعتی در دهه فجر در استان، اظهار داشت: از مجموع این 12 طرح، 3 طرح در بانه، 2 طرح در مریوان، 2 طرح در دهگلان و در شهرستان های سنندج، سقز، قروه، دیواندره و بیجار نیز هر کدام یک طرح افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه برای بهره برداری از این طرح ها 3 هزار و 354 میلیون و 900 هزار ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است، افزود: 279 میلیارد ریال نیز تسهیلات بانکی به صورت ثابت و سرمایه در گردش به سرمایه گذاران پرداخت شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: طرح تولید کیسه پلاستیکی تک لایه از پلی اتیلن در سنندج، طرح های تولید صفحه و ورق از پلی استایرن انبساطی و تولید تیرچه و خرپا فولادی در مریوان، طرح تولید پروفیل یو پی وی سی در سقز و طرح تولید کنستانتره آهن در قروه از طرح های قابل افتتاح در دهه فجر امسال در کردستان هستند.

خلیقی ادامه داد: همچنین 3 طرح تولید انواع لامپ و ریسه، تولید لوازم خانگی برقی و تولید انواع خودکار معمولی در بانه افتتاح می شوند و طرح تولید فنر مارپیچ نیز در بیجار افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیش از 3 هزار میلیارد ریال پروژه صنعتی دهه فجر در کردستان

افتتاح بیش از 3 هزار میلیارد ریال پروژه صنعتی دهه فجر در کردستان