مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-01سياسي

یک سال تاخیر در پرداخت فوق العاده ویژه پرستاران تأمین اجتماعی


رییس شورای عالی نظام پرستاری با انتقاد از اختلاف در پرداخت فوق العاده ویژه پرستاران تأمین اجتماعی و وزارت بهداشت، گفت: فوق العاده ویژه پرستاران با تأخیر یک ساله در تأمین اجتماعی پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدو سال پیاپی بر اجرای آن تأکید فرمودند؛ با حمایت دولت و رییس جمهور، اجرایی شود.

وی افزود: یکی از گلایه های همکاران پرستاری این است که برخی قوانین در بیمارستان های تأمین اجتماعی نسبت به وزارت بهداشت با تأخیر اجرا می شوند که از جمله این قوانین، قانون ارتقای بهره وری است.

رییس شورای عالی نظام پرستاری ادامه داد: امیدواریم با درایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این مشکلات حل شود؛ بحث قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری نیز باید در تأمین اجتماعی و بخش خصوصی اجرا شود.

مشخص نیست متولی بخش خصوصی در رابطه با قوانین پرستاری که اجرا نمی شود، کدام سازمان است و آیا مسئولیت نظارت بر اجرای قوانین در بخش خصوصی برعهده وزارت بهداشت است یا وزارت کار و یا سایر نهادها.

شمسی گفت: فوق العاده ویژه پرستاران نیز از دیگر مطالباتی است که با تأخیر یک ساله در تأمین اجتماعی پرداخت شد و یک دوم تا یک سوم مبلغی است که در وزارت بهداشت پرداخت می شود که منجر به اختلاف درآمدی بین پرستاران وزارت بهداشت و سازمان تأمین اجتماعی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سال تاخیر در پرداخت فوق العاده ویژه پرستاران تأمین اجتماعی

یک سال تاخیر در پرداخت فوق العاده ویژه پرستاران تأمین اجتماعی