مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-01سياسي

اعلام ویژه برنامه های صدا و سیمای خلیج فارس در دهه فجر


مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت : ویژه برنامه های فجر انقلاب، دریای حضور، فجر ماندگار، فجرآورد، سروش انقلاب، نغمه های انقلابی ، موج وحدت ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهران جلایی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس صبح امروز با تشریح برنامه های این مرکز گفت: برنامه فجر انقلاب در 12 قسمت 60 دقیقه تقدیم علاقمندان می شود.

وی گفت : برنامه دریای حضور هم در یک قسمت 120 دقیقه ای ویژه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس افزود: رادیو خلیج فارس هم با برنامه های فجر ماندگار ، فجر آورد و سروش انقلاب از جمله برنامه هایی است که در ایام تهیه و پخش می کند.

به گفته جلایی، ویژه برنامه های نغمه های انقلابی، موج وحدت، روایت انقلاب و 4457 از دیگر برنامه رادیو خلیج فارس در دهه فجر 1401 است.

وی افزود: پوشش نشست های خبری استاندار و فرمانداران در خصوص تشریح طرح های آماده افتتاح دهه فجر، حضور استاندار و معاونان استاندار در برنامه گفتگوی خبری، پوشش خبری افتتاح طرح های دهه فجر در بندرعباس و 13 شهرستان دیگر و شهرها، روستاها و جزایر استان،  پخش دستاوردهای انقلاب در هرمزگان درقالب تهیه گزارش و خبر از آنتن سراسری و استانی (سه بخش تلویزیون و دو بخش رادیو ) و بازنشر در سایت و کانال فضای مجازی از برنامه های پیش بینی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های صدا و سیمای خلیج فارس در دهه فجر

اعلام ویژه برنامه های صدا و سیمای خلیج فارس در دهه فجر