مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-01فرهنگي

فیلم سینمایی «بعد از رفتن» در جشنواره فیلم فجر نمایش داده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم سینمایی «بعد از رفتن» یک درام اجتماعی با نگاهی تازه به مسائل روز جامعه است که برای اولین بار در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می شود.

- فیلم سینمایی بعد از رفتن در جشنواره فیلم فجر نمایش داده می شود پوستر رسمی فیلم سینمایی بعد از رفتن ، اولین فیلم بلند سینمایی رضا نجاتی به تهیه کنندگی محمود بابایی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم سینمایی بعد از رفتن یک درام اجتماعی با نگاهی تازه به مسائل روز جامعه است که برای اولین بار در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می شود.

صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی سام با هنرمندی پانته آ پناهی ها و با حضور بهرام شاه محمدلو، احترام برومند و روشنک گرامی و بازی یسنا میرطهماسب، عرفان ناصری، خسرو احمدی، الهه افشاری، محمد ساربان و بازیگر کودک حامی ترابی، بازیگران این فیلم هستند.

طراحی پوستر این فیلم را که تولید باشگاه فیلم اولی های بنیاد سینمایی فارابی است، محمد شکیبا انجام داده و طراح لوگو آن محمود آراسته بوده است.

عوامل فیلم سینمایی بعد از رفتن عبارتند از تهیه کننده: محمود بابایی، نویسنده و کارگردان: رضا نجاتی، مدیر فیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم سینمایی «بعد از رفتن» در جشنواره فیلم فجر نمایش داده می شود

فیلم سینمایی «بعد از رفتن» در جشنواره فیلم فجر نمایش داده می شود