مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-01سياسي

قانون درآمدپایدار شهرداری ها انضباط مالی به همراه داشت


قانون درآمد پایدار شهرداری ها امسال به تصویب رسید، هرچند درآمد پایداری برای شهرداری ها به همراه نداشته اما انضباط مالی به دنبال داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نورصالحی صبح چهارشنبه در نطق پیش از دستور هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورا با تبریک میلاد امام جواد (ع)، ولادت امام علی (ع) و آغاز دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی از تولد تا امروز فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته و مردم سختی ها و دشوارهایی را برای حفظ آن متحمل شده اند و امروز یکی از مستحکم ترین حکومت های جهان را داریم که به رغم همه دشمنی ها، سربلند و پیروز به مسیر خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به جلسه فوق العاده امروز گفت: قانون درآمد پایدار شهرداری ها امسال به تصویب رسید، هرچند درآمد پایداری برای شهرداری ها به همراه نداشته اما انضباط مالی به دنبال داشته است.

براین اساس عوارض شهرداری برای وصول باید در فرجه قانونی اعلام شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طبق این قانون خدمات، مانند مراکز نرخ حوزه تفریحی، حمل و نقل و… به هزینه عوارض کل شهرداری اضافه شد که تا سی ام بهمن باید انتشار عمومی پیدا کند و تکلیف داریم تا پانزدهم بهمن این موارد را به تصویب برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون درآمدپایدار شهرداری ها انضباط مالی به همراه داشت

قانون درآمدپایدار شهرداری ها انضباط مالی به همراه داشت