مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-01سياسي

راهپیمایی 22 بهمن دشمن شکن خواهد بود


نماینده ولی فقیه در مازندران دهه فجر و 22 بهمن را یوم الله در تاریخ ملت ایران و اسلام یاد کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن سال جاری دشمن شکن خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو حوادث و آشوب های اخیر لازم است مردم حضور باشکوه و گسترده ای در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از معجزات انقلاب اسلامی این است که حماسه سازی انقلابی بین مردم کمتر از سال های آغاز انقلاب اسلامی نیست، گفت: ادارات و نهادها نیز برای خدمت به مردم مسابقه گذارند و برای رفع گرفتاری ها و مشکلات مردم تلاش کنند.

آیت الله محمدی لایینی فضاسازی و آماده سازی محیط را برای ایجاد شور و نشاط بین مردم از سوی رسانه ها الزامی دانست و با اشاره به حماسه ششم بهمن آمل از مردم منطقه تقدیر کرد و گفت: سرداران و شهدای زیادی در آمل تقدیم شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سخنرانی رییس جمهور درباره حجاب گفت: حجاب مسئله شرعی و قانونی و دارای هویت فرهنگی و تبلیغی است و اماکن و اصناف باید به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه ساری با تاکید براین که مسئولان نباید حالت انفعال گیرند، گفت: باید دشمنان را در زمینه های مختلف ناکام گذاریم و برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن دشمن شکن خواهد بود

راهپیمایی 22 بهمن دشمن شکن خواهد بود