مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-01سياسي

هنوز هم امثال سلیمانی ها در مدارس در حال تربیت هستند


زمانی که همه تصور می کردند کم کم داریم از آموزه های اوایل انقلاب فاصله می گیریم شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و دیگر شهدای این روزهای ما نشان دادند که در این مکتب هنوز هم امثال سلیمانی ها در حال تربیت هستند.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: زمانی که همه تصور می کردند کم کم داریم از آموزه های اوایل انقلاب فاصله می گیریم شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و دیگر شهدای این روزهای ما نشان دادند که در این مکتب هنوز هم امثال سلیمانی ها در حال تربیت هستند.

علی اکبر حسینی محراب در آیین نواختن زنگ چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که امروز (12 بهمن ماه) در هنرستان دخترانه ساجده در اهواز انجام شد، اظهار کرد: فرمان رسمی رییس جمهور آمریکا برای اینکه بتواند به هر شکل این انقلاب را نابود کند داده شد اما یکی پس از دیگری این آرزوی دست نیافتنی را با خود به گور بردند و این انقلاب همیشه و هنوز تا رسیدن به انقلاب یار پابرجا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امروز در حالی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که از آن روزهای تیره و تار قبل از انقلاب سال ها و قرن ها فاصله گرفته ایم؛ از ایامی که در تکنولوژی های نوین جهانی هیچ جایگاهی نداشتیم، از آن روزهایی که در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس برای سیم خاردار هم ما را در منگنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز هم امثال سلیمانی ها در مدارس در حال تربیت هستند

هنوز هم امثال سلیمانی ها در مدارس در حال تربیت هستند